Contact gegevens
Bezorgen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Vanuit Cityparts hebben als doel om een zo groot en breed mogelijk assortiment op voorraad te houden, zodat wij jouw bestelling razendsnel kunnen versturen. In de meeste gevallen bedraagt de levertijd 1 werkdag. Mocht je hebt gekozen voor avondlevering via Trunkrs, ontvang je jouw bestelling nog dezelfde avond. Het kan echter voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt. Dit heeft voornamelijk te maken met de drukte bij de pakketdiensten. Helaas heeft ons team hier geen invloed op.
Welke verzendopties zijn er beschikbaar?
Het is mogelijk om kiezen voor een levering via PostNL of Trunkrs. Voor PostNL geldt dat deze normaal gesproken de volgende dag in huis is (m.u.v het weekend). Voor Trunkrs geldt dat wanneer er voor de vermelde tijd is besteld, de levering dezelfde avond plaats zal vinden.
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Mocht je geen orderbevestiging hebt gekregen kan dit meerdere oorzaken hebben. Het kan zijn dat de betaling niet goed is gegaan. Hiervoor heb je de mogelijkheid om je bankafschrift controleren. Het kan ook zijn dat je tijdens het bestellen per ongeluk een verkeerd e-mail adres hebt ingevoerd. Controleer tijdens het plaatsen van je bestelling daarom ook altijd je e-mailadres op spelfouten. Als de betaling wel goed is gegaan heb je de mogelijkheid om het best contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!
Kan ik mijn bestelling na het plaatsen nog aanpassen?
Na het plaatsen van je bestelling gaan wij metéén voor je aan de slag. Omdat wij je bestelling direct gaan inpakken en versturen zodat jij je bestelling op tijd ontvangt, kan deze na het plaatsen niet meer aangepast worden.
Wat moet ik doen als ik per ongeluk een verkeerd product heb besteld?
In sommige gevallen kan het gebeuren dat je een verkeerd artikel hebt besteld. Lees daarom ook altijd goed de productomschrijving of het artikel wel passend is op jou voertuig.
Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?
Na het plaatsen van een bestelling gaan wij direct voor je aan de slag. Je bestelling kan dan na het plaatsen ook niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. Het is mogelijk om je bestelling na ontvangst retour sturen via onze retourprocedure.
Hoeveel kost het om mijn bestelling te laten bezorgen?
Heeft jouw bestelling een orderwaarde van 69 euro of meer, dan versturen ons team je bestelling gratis naar een PostNL afhaalpunt, moet jou bestelling thuis geleverd worden dan kost dit € 1,-. Kies je voor avondlevering van Trunkrs, dan zijn de verzendkosten 3,95 euro en wordt jouw bestelling dezelfde avond nog bezorgd. Voor een bestelling met een orderwaarde onder de 69 euro bedragen de verzendkosten voor levering met PostNL 6,95 euro en voor avondlevering met Trunkrs 7,95 euro.
Ik heb geen track & trace ontvangen, wat moet ik doen?
Mocht je nog geen track & trace code hebt ontvangen kan het zijn dat jouw bestelling nog niet is aangemeld bij de pakketdienst. Heb je aan het einde van de dag nog steeds geen track & trace code ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen dan kijken wat er aan de hand is en eventueel alsnog de track & trace code opsturen.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen dan mijn huisadres?
Mocht je kiest voor de avondlevering met Trunkrs dan heb je de mogelijkheid om bestelling alleen op het huisadres bezorgd worden. Kiest je voor levering via PostNL, dan heb je de mogelijkheid om ervoor kiezen om het op een PostNL punt af te halen. Dan hoef je niet thuis te zijn als het pakketje wordt bezorgd.
Mijn bestelling is niet geleverd, wat moet ik doen?
Het is altijd vervelend als je een pakket hebt besteld maar niet hebt ontvangen. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Controleer altijd eerst je track & trace code of daar meer informatie in staat over je zending. Het kan namelijk zijn dat je zending vertraagd is. Mocht dit niet zo zijn en je pakket staat op afgeleverd, neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn bestelling afhalen bij Cityparts?
Helaas is het niet mogelijk een bestelling af te halen.
Hoe snel leveren jullie bestellingen?
Bij Cityparts zorgen wij voor een snelle levering van al je bestellingen. Of je nu een sleutelhanger, blinde scooter sleutels of andere accessoires bestelt, ons team garanderen een snelle en betrouwbare verzending. Dit betekent dat je nooit lang hoeft te wachten op je nieuwij sleutelhanger of andere scooter benodigdheden.
Wat gebeurt er als mijn bestelling incompleet is?
Mocht je een incomplete bestelling heb ontvangen is dat natuurlijk erg vervelend. Soms kan het voorkomen dat één van je bestelde artikelen niet meer op voorraad is. In dat geval zullen wij een pakbon aan je bestelling toevoegen waarop staat dat het product wordt nageleverd. Dit duurt in de meeste gevallen maximaal een week. Mis je een artikel en zit er géén pakbon bij je bestelling, neem dan direct contact op met de klantenservice zodat wij dit zo snel mogelijk voor je kunnen uitzoeken en oplossen.
Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat kan ik doen?
Het is natuurlijk enorm vervelend als een artikel beschadigd aankomt. Dit willen we dan ook graag zo snel mogelijk voor je oplossen. Controleer altijd je bestelling en meldt beschadigingen direct aan op onze retourpagina. Kies voor retourreden 'product is beschadigd'. Onze retourafdeling zal jou aanvraag dan in behandeling nemen en komen met een passende oplossing. Dit geldt alleen voor artikelen die beschadigd bij je zijn binnengekomen. Als een product beschadigd raakt na montage kan deze niet meer retour. |
Betalen
Op welke manieren kan ik bij Cityparts betalen?
Bij Cityparts heb je de mogelijkheid om met alle onderstaande betalingsmogelijkheden betalen:
Heb je nog vragen over één van de betaalmogelijkheden? Neem dan contact op met de klantenservice.
Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Klarna controleert altijd een aantal factoren om te bepalen of je hier voor in aanmerking komt Dit zijn onder andere de persoonsgegevens, het bestelbedrag, ons als webshop en nog meer. Controleer daarom altijd goed of alle gegevens juist zijn ingevuld.
Waar vind ik mijn orderbevestiging en btw-factuur?
Mocht je bij ons een order plaatst wordt automatisch de orderbevestiging verstuurd naar het e-mailadres wat je hebt ingevuld. Controleer daarom altijd tijdens het bestellen dat je het juiste e-mail adres invoert. Let daarbij ook goed op spelfouten.
Ik heb een betalingsherinnering van Klarna ontvangen, wat nu?
Mocht je een betalingsherinnering krijgt van Klarna, kan dit verschillende dingen betekenen:
Mocht je iets retour hebt gestuurd, hou er dan rekening mee dat het 10 werkdagen (na ontvangst) kan duren voordat je bestelling wordt geannuleerd bij Klarna. Heb je al wel betaald, neem dan contact op met Klarna. Mocht je je hele bestelling geretourneerd hebben maar gekozen voor een speciale- of avondlevering, zal je hier ook nog een factuur voor krijgen. |
|
Ruilen en retourneren
Mag ik mijn bestelling terugsturen?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling mag je jouw bestelling of een deel hiervan zonder opgaaf van reden retourneren, de zogenoemde afkoelingsregeling. Nadat ons team het product hebben ontvangen, ontvang je het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen binnen 10 werkdagen terug op de rekening waarmee de bestelling betaald is. Je bestelling kan alleen geretourneerd worden indien de producten compleet, ongeschonden en ongebruikt (niet gemonteerd geweest) zijn. Klik hier voor onze volledige retourprocedure. LET OP: Controleer je bestelling en meld beschadigingen direct aan op onze retourpagina. Na montage kunnen beschadigde producten niet geruild of geretourneerd worden.
Hoe werkt het retourneren van een artikel?
Ben je niet tevreden over je bestelde producten of heb je per ongeluk iets verkeerd besteld? 1. AANMELDEN 2. INPAKKEN 3. VERSTUREN 4. TERUGBETALING Is er iets niet goed aan je bestelling buiten je schuld om? Stuur deze niet retour, monteer deze ook niet en meld het product aan op onze retourpagina. Staat de goede retourreden er niet bij, neem dan contact op met onze klantenservice.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn bestelling?
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je een product verkeerd hebt besteld of van gedachten bent veranderd. In dat geval dien je altijd zelf de retourkosten te betalen. Dit kan op eigen gelegenheid of met een betaald retourlabel wanneer je de retour aanmeldt. Heb je een klacht over je bestelling of moet er iets gerepareerd worden? Meld dit dan aan via onze retourpagina of neem contact op met onze klantenservice. Mocht het defecte product na onderzoek door eigen toedoen zijn ontstaan, zullen we dit kenbaar maken en ontvang je achteraf nog een betaallink voor de gemaakte retourkosten.
Waar kan ik mijn retourpakket afgeven?
Dat ligt er aan voor welke verzendmethode je hebt gekozen. Kijk op de website van de desbetreffende pakketdienst waar je je retour kunt afgeven. Meld je retour dan wijl eerst aan op onze retourpagina en zorg dat je het retourformulier in de doos mee levert.
Hoe kan ik controleren of mijn retourzending is aangekomen?
Mocht je een retour hebt aangemeld krijg je een link met track & trace code er in. Hiermee heb je de mogelijkheid om de zending in de gaten houden en kijken wanneer het bij ons is aangekomen. Als het bij ons is aangekomen en verwerkt, zal je hier ook een mail van ontvangen. Mocht je kiest voor 'terugsturen op eigen gelegenheid' kunnen wij je retourzending niet in de gaten houden. Heb je 10 werkdagen na aankomst van je retour nog geen geld terug gekregen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe lang duurt het verwerken van mijn retour?
Een reguliere retour zal binnen 10 werkdagen na aankomst bij ons beoordeeld en teruggestort worden, mits deze wordt goedgekeurd door de afdeling retouren.
Hoe snel ontvang ik mijn geld terug na een retour?
In het geval van een reguliere retour zal het geld binnen 10 werkdagen na aankomst bij ons (mits goedgekeurd) teruggestort worden. Heb je gekozen voor Klarna, zal de betaling (gedeeltelijk) geannuleerd worden bij Klarna als deze goed is verwerkt. Het zal aan je bank liggen wanneer het bedrag daadwerkelijk op je rekening staat.
Kan ik mijn product ruilen voor iets anders?
Vanuit Cityparts aatste bestellingen kunnen helaas niet omgeruild worden.
Hoe moet ik mijn retourzending verpakken?
Het is van groot belang dat je je retour goed verpakt naar ons terug stuurt. Stuur altijd alles terug in de originele verpakking. Zorg ervoor dat het product niet teveel kan verschuiven in de doos. Gebruik desnoods het opvulmateriaal wat wij ook voor je pakket hebben gebruikt. Tape de doos goed dicht en plak het verzendlabel er goed op. |
Acties & kortingscodes
Kan ik bij Cityparts een cadeaubon kopen?
Helaas bieden wij op dit moment nog geen cadeaubonnen aan. |
|
Mijn account
Hoe plaats ik een bestelling bij Cityparts?
Fijn dat je de juiste artikelen hebt gevonden. In een paar stappen heb je de mogelijkheid om jouw bestelling plaatsen. Vanuit Cityparts zorgen dan dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd! Stap 1: Stap 2: Stap 3: Stap 4: Na deze stappen gaan wij metéén voor je aan de slag. Omdat wij je bestelling direct gaan inpakken en versturen zodat jij je bestelling op tijd ontvangt, kan deze na het plaatsen niet meer gewijzigd worden. |
Wilt u toch een bestelling komen afhalen, bestel de artikelen dan via de webshop en kies voor afhalen. Wacht totdat u van ons een e-mail ontvangt dat de bestelling klaar ligt om afgehaald te worden.
Wij streven ernaar om binnen 1 werkdag jouw vraag te beantwoorden.
Houd er rekening mee dat wanneer je meerdere keren hetzelfde bericht of aanvullende berichten stuurt, jouw aanvraag opnieuw in onze wachtrij wordt geplaatst. Hierdoor kan het langer duren voordat je een reactie ontvangt.
Openingstijden
Contact informatie
Retouradres:
Cityparts
De Ren 4
6562 JK Groesbeek
KVK: 95825525
Info@cityparts.nl
Bereikbaarheid
U kunt ons bereiken per mail: info@cityparts.nl
Hoofdkantoor:
Cityparts.
K-Parts B.V.
Nobelstraat 14A
3846CG Harderwijk
KvK-nummer: 78492548
BTW nummer: NL861424177B01